Mora nästa!

Kom hem igår kväll... Min snälla granne, Jonsson, hämtade mig & Mia på flyget och gud va jag längtade hem! Hur trött som helst efter dagen, som jag, Hanna & Mia konstaterade...
- "De känns som att man har åkt 3 mil..." . Då hade vi åkt ca. 3 minuter! Sen längtade jag grymt efter att bara få komma hem och lägga mig i soffan och sova i min egen säng. Det va iaf kul att va i Sthlm, trots +8grader & regn! Även om kroppen inte var snäll med mig denna dag och va så pigg som jag ville att den skulle va så va de en kul upplevelse! Hoppas att nästa gång i en WC-tävling inte dröjer allt för många år...

Vaknade rätt tidigt idag, vilket va rätt bra eftersom de är så mycket man ska hinna med på vilodagar! Varit på skolan -betalt kåravgiften, hämtat paket från H&M, varit och köpt kurslitteraturen till företagsekonomin och inhandlat en mors-dags present till mamma. Ni har väl inte glömt att de är MORS dag på Söndag?!

Nu ska jag äta upp min gormét-lunc´h och sen ska jag bege mig mot föräldrarna i Klövsjö för att sen åka till Mora i eftermiddag... Skejtvasan imorrn som väntar, 45 km, ska bli riktigt kul!


Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Baktus

Mors dag är i maj, den 25.e.. På söndag är det Vasaloppet.. =)

2008-02-28 @ 15:16:23
URL: http://www.kariesochbaktus.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, nog är morsdag i maj..

2008-02-28 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0