Kunde inte hålla mig borta...

Då var man igång med bloggandet igen...
Kunde inte hålla mig borta, får se hur länge man orkar blogga denna gången.

Veckan som gått har varit lugnt och skön. Ryggen har dock påmint mig om att jag minsann lever..
Efter en behandling hos Marie i Måndags och en hos Rehnsbo igår så är det på rätt spår och det ska inte va några problem att åka imorrn på DM i Vemdalen.. Riktigt skoj ska de bli med lite längre distans, skate.

Anna fyllde 20 år i Onsdags också :-) En hel del firande när man blir 20.
Middag hos mig i Tisdags m. Ellen, mig, Fidde, Anders, Micke och Magnus.
Sen bjöd hon på fika i Onsdags, en hel hög skidåkare.
Hångeltuggummin och valla var några av de fantasifulla presenterna som fröken Karlsson fick :) Jag, Charlotte, Mia, Anna S, Emma och Fidde testade även hennes Sanning&konsekvens-kortlek.. lite intressanta och roliga saker som kom fram :-P

Efter dagens slappande sitter jag hemma i härliga Klövsjö och intar fruktsalladen som jag just gjort till mig och fröken Karlsson. Sedan ska jag klura ut vad hon och en viss person snackat om :-)
Ska nog kunna kittla ur henne de..

Dagens skönaste låt:
Razorlight - In the morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0