Klövsjö

Kom hem-hem alldeles nyss... efter en dags träning i Ösd så packade jag ihop sakerna lite fort, slängde i mig lite middag, köpte blommor till mamma och åkte illa kvickt hemåt. Skönt att komma hem lite, längesen jag var hemma mitt i veckan och bara "va"...


Tränade med Anna imorse, intervallerna höll på att bli min död. Gårdagens styrkepass kändes verkligen i benen, tror de va lyktstolpar jag åkte runt med.

På eftermiddagen va de bara att ge sig ut i yrvädret igen... rätt mysigt ändå när de snöar och de sakta börjar skymma när man alldeles ensam befinner sig ute i skogen och de bara är fåglarna eller någon grymtande turist som hörs...

Imorrn blir de träning med Elisabeth i Åsarna. Kanske kan få en riktig up-date imorrn :-) Ska inte hoppas på för mycke, men har jag tur så :-D


Nu ska jag sussa sött. Hoppas ni gör de också...
Dagens göt-mig-trött-låt: Westlife - Something right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0