Kalix nästa.

Imorrn bitti åker vi till Kalix för den näst sista Vattenfall Cupen, en cup för alla längdskidåkande-juniorer i Svergie. Blir en rät dryg resa upp... men att resa tillhör våran värld! Varje helg är det nånstans i Sverige man ska infinna sig, so, get used to it! (Som Ola påminner mig om jämt)

Idag har jag kört ett skönt fartpass på Storhogna/Katrina toppen. Gött väder & bra form... kunde inte bli så mycke bättre faktiskt!

Sen jobbade jag en sväng idag också. Hade mina små, blå-barn som dom senaste dagarna. Dom är så härliga! Joel va med ut idag också, eftersom han ska ta över vildarna imorrn :-) Va en liten tjej i nybörjargruppen på morronen som körde lite oturligt in i ett träd också. Hon såg ut som hon hade gått en rond i boxningsringen, stackarn. Helt skrubbad och med blå öga. Till de hör att tjejen är 6år och inte högre än 1 meter. Men hon va tuff och sa inte ett knyst förns läkaren kom.

Va på massage lite tidigare i kväll också, hos personalen på Logen, på Storhogna. Så jäkla skönt för min rygg! Har umgåtts lite med farmor som kom hem från Uppsala i eftermiddags också. Operationen hade gått bra och hon låter redan bättre... (hon har opererat sig för struma)

Nu ska jag börja packa för helgen. Brådis! Men... man har ju packat samma saker varje helg i över 10år så de börjar sitta. Går liksom på rutin att slänga ner sakerna.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0