Inställt pga. blåst!

Idag har vare en så där otroligt skön dag.
Sovmorron, låång frukost till 12.00. De är inte illa för att vara mig...
Sen blev det städning av hela lägenheten och sen kom mor & far och drog med mig på lite lunch på stan.
Alltid lika trevligt när dom kommer in och bjuder på mat.

Efter de skulle vi på skidskytte-VM, damernas masstart stog på schemat. Väl där fick vi veta att de blev inställt.
De blåste rätt mycke idag och de hade nog blivit rätt orättvisa förhållanden. Så istället blir det masstart för damerna imorron kl. 14.15, Don´t miss it! Jag har förövrigt 4 biljetter över efter dagen så de är bara att höra av er om ni har lite tid över och vill kika på skidskytte imorrn!

Lite handlande blev det på stan också, har alltid en tendens att bli så när mamma är med. En ny köksmatta, en kappa och en mössa fick jag med mig hem idag... inte illa! Vet dock inte om jag ska behålla kappan/jackan...
image8
Vårkappa/jacka, H&M

Italienresenärerna som åkte imorse hade kommit fram fint för ett tag sen, skönt. Slipper jag sitta på nålar. Hade gärna varit där nere och glassat lite i två veckor jag också... men, men. Ösd är ju nästan som Italien... eller?

Nu ska jag se om Anna som varit på operation har kommit hem, stackarn. Hoppas allt gick bra!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0