Hos Johan i Hedemora.

Imorse klev jag upp 06.00, Emma & Agne hämtade mig och pappa i Klövsjö sen åkte vi vidare till Falun...
Fint åskådar-väder idag, men mindre bra åkar-före. Plusgrader och blött i spåret. Inget kanon före direkt.

Hur gick de då?
Jodå, banan va jobbigt. Först uppför i nån kilometer, sen rätt ner och in i varvningen. 3km x 2 för oss... Jag lyckades på något sätt åka rätt fort och vann dagens tävling med 0,6 sekunder :-) Före Hanna Falk på 2:a plats och Johanna Jansson på 3:e plats.
Skönt att få ett litet kvitto på att de börjar släppa och att de går framåt.
Emma fick en fin 6:e plats efter en seg öppning på första varvet.
Johan fick en delad 2:a plats & Marcus en delad 4:e plats idag... härligt för grabbarna!

Efter tävlingen blev det prisutdelning sen resa till Johan & hans familj i Hedemora.
Vi har varit hos en rolig filur, en kompis till Johans pappa och tittat på exotiska uppstoppade djur som jag inte ens kan uttala namnet på, många djur var de iaf. Hade även några goa hundar som skällde lite extra på jämtlänningar.

Sedan har det blivit en liten tur på Hedemora för diverse godis-köp, spelande av Playstation har även hunnits med.
Jag är stolt 2:a efter Johan på Friidrott och Bowling... står även 2-1 till mig på SingStar mot Emma :-D Hur det lät när Johan & Marcus sjöng kan vi låta va osagt. Föräldrarna fick sig ett gott skratt iaf!

Nu har vi just avslutat den godaste middagen jag ätit på länge. Johans mamma & pappa som kockade.
Rådjursfilé, klyftpotatis & morötter m. kantareller & vinsås.
Om vi inte åker fort imorrn beror de inte på middagen iaf.
Nu ska jag & Emma ladda för morgondagen då 10.000:- till snabbaste juniorlag hägrar. Vore ju inte helt fel med 5.000:- extra på kontot, men de är många lag som slåss om saken!

Nu blir de mössprovning & godis-ätning!
Over and out.


Dagens låt: David Gray - Sail Away


Kommentarer
Postat av: karies

GRATTIS, fan vad gött :)

2008-02-10 @ 20:06:58
URL: http://kariesochbaktus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0