Grattis Mamma!

Idag, 5 februari, fyller min kära mor år, GRATTIS mamma!
Ringde tidigt imorse och grattade henne, hon hade t.o.m. fått frukost på sängen av min goa-pappa och trött-bror. Så hon var nöjd och glad. Mina presenter får hon när jag åker hem i slutet på veckan...

Mamma


Ligger förövrigt i soffan och bara degar efter en dag med bara träning och sovande. Kom hem (till Ösd) imorse efter några mysiga dagar lite längre upp i Jämtland. Drog ut och åkte lite klassiskt direkt när jag kom hem, riktigt skönt faktiskt. Men lite fööör varmt, låg runt 0 grader på förmiddagen.


Sedan blev de lite sömn innan jag och Anna sprang till Sporthallen och körde styrka. Förstår inte hur Anna får ihop maskinen där man måste jobba med insida lår, på tyngsta trycker hon till, (iofs så skakar hela hon) och hon får ihop den helt och hållet. Har försökt  ett antal gånger jag också, men de är omöjligt. Man skulle vilja veta hur hon har tränat upp dom musklerna ;-) Blev ett bra pass iaf.

...Har just ätit hemgjorda köttbullar, mamma som gjorde några sist hon var och hälsade på, riktigt goda.
Ska göra mig lite fruktsallad nu och sen vila ögonen lite på tvn innan de blir bums i säng!



Dagens bästa låt: Razorlight - America


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0