En fixardag!

Vissa dagar är bara till för att det inte ska göras nått vettigt på, utan bara såna där tråkiga saker som måste göras! Jag har tränat, varit på skolan och fixat massa med CSN & mina nya kurser och tagit en promenad med Anna som verkligen behövde lite luft. Efter två dagar i sängen blir man inte piggare av att nästan få liggsår och utan syre. Har även fixat med Skiduniv. ansökan som Mattis så snällt kom med efter lunchen :-)

Imorrn blir det Skan.Cup i Sundsvall, 5 km, klassiskt. Hört rykten om en tuff & krävande bana... kan inte bli bättre för mig som ännu inte har jobbat upp min överkropp optimalt! Men resultatet är skit samma egentligen. Eftersom de är senior-klass och massa norskor med. Vill bara känna att kroppen är på gång och att tekniken sitter! Skulle va så skönt att få ett kvitto på att formen är på gång.

Nu blir det The Holiday, lite kvällsfika & sen bums i säng för imorrn blir det en tidig morron!

Ta hand om er, de är du själv som väljer hur du mår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0