DM i Vemdalen

Nu sitter jag i soffan med datorn i knäet... är rätt trött efter dagen. Kroppen svarar inte som jag vill att den ska och åkningen blir allt annat än bra.
Tekniken är en katastrof och jag skulle inte vilja haft Ola på sidan om och bedömt idag!
Blev iaf 2:a, efter Tessan som vann... fick med mig en DM-plakett och en rosa, lurvig tröja. Jätte mysigt :-)
Charlotte och dom andra seniorbrudarna åkte i dag också, behöver nog inte nämna vem som vann.
Publiken blev lite större tack vare Charlotte också, de va ju bra :-)

image2

Nu blir de myspys resten av eftermiddagen/kvällen. Ska laga lite mat med Anna & pappa, pressad potatis och lax. Sen så blir de nog film ikväll. Anna har redan börjat på nån, ska kika lite och se om den är intressant snart.

Imorrn blir det sprint i Hede, vi får se hur de går efter dagens lopp. Ska ta och plocka fram mina sprint-skills så går de nog bra imorrn! Nu blir det middag och sen bara slappande..

Dagens låt: Maroon 5 - Won´t go home without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0