Grymt av vissa, dåligt av andra...

Johan åkte grymt idag! Äntligen fick han kliva upp på pallen, och längst upp också!! Vill också va lika glad & nöjd som han just nu... Ida är nog ganska nöjd idag också, en fin fin 3:e plats.

För min egen del gick de dåligt idag. Ingen fart, ingen frekvens, inget flyt. Inget. Bättre i benen än förut men fortfarande lååångt ifrån vad de ska va.

Gjorde lite tröst-shopping med Sandra efter lunchen. Blev ytterligare en julklapp. Skulle va gött med en fika också, får se om vi hinner med de.

Nu ska jag gräva ner mig i sängen och ladda för morgondagen med lite mango-choklad (konstigt smak, jag vet!). Sen blir de lite massage efter middagen.

Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0