Bortskämd.

Är hemma en sväng över helgen för att vila upp mig lite och sen ta mig ner till Ljusdal tillsammans med far på Söndag för att köra den årliga Ljusdalsskidan. Som vanligt blir man väldigt bortskämd när man är hemma, de är rätt skönt! Inte behöva tänka på handling, middag, diska, städa mm. Så efter den här helgen är nog batterierna laddade till topp.

Julafton börjar krypa närmare och närmare. 5 dagar kvar, och jag är redan klar med julklapparna. Ganska skönt. Ska ända ta en julklapps-eftermiddag på Måndag med Teo för att fixa hans julklappshandling.

Nu ska jag slå mig ner framför tv.n och smaka på dagens resultat av julbaket.

GRATTIS föresten till min älskling som blev 3:a i sprinten i Lygna, Norge idag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0