Terräng-DM

Idag tog jag mig motvilligt upp ur sängen för att åka iväg till Marieby och springa terräng-DM. 8km i damsenior klassen blev de, och som enda startande i dam klassen så vann jag ju, och blev sist i och för sig. Men de kändes riktigt bra faktiskt! Fick en placket och lite sportdryck i alla fall :-)

Filmen igår va riktigt bra tycker jag. Hade inte så höga förväntningar innan eftersom de va sötnosen som så gärna ville se den men den är att rekommendera!

Annars har det bara blivit lite småpysslande hemma idag. Älsklingen har till och med bakat bröd!, medans jag stod för tvättandet och dammsugandet.

Nu ska jag slänga i sista maskinen innan jag ska få smaka på de alldeles nybakta brödet till en kopp Rooibos Chai-te.

Kommentarer
Postat av: jennifer

gillar du chai-te?

2008-08-31 @ 22:06:03
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0