Hoverbergstest

Imorse var det som att vara tillbaka på den gamla goda tiden. Samling kl. 8.00 i ÅIK-stugan, Åsarna sen bilfärd till Svensta där Elisabeth väntade och sen rullisar bort i Hoverberget för att köra test. Va minst ett år sen jag körde de testet och väldigt längesen jag & Elisabeth tränade ett pass ihop.

Tyvärr va de spöregn och testet blev ganska ointressant eftersom de inte gick att jämför med de andra tiderna. Men ett bra pass blev de med gud så blött! Som Elisabeth sa: "De är nog fasen de blötaste passet jag har gjort nån gång"... Så sant så sant.

På eftermiddagen blev de löpning & gym på gymmet här i Klövsjö . På gymmet träffade jag en gammal bekant som jag har gått i skolan tillsammans med i 10 år, men inte har träffat sen vi slutade nian tror jag. Roligt :-)

Nu ska jag försöka få tag på min goding, är inte alltid "a piece of cake"...
Kom hem nu... jag vill mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0