Bitter.

Jag sitter i köket, resten av familjen i vardagsrummet framför tv. Varför? Pappa ska se finnkampen (!), när Golden League går på andra kanalen. Herregud säger jag bara! Så nu sitter jag här i min ensamhet och är sur. Önskar att de vore Lördag så min goding kommer hem så jag får kramas lite.

Har bläddrat en hel del i kataloger dom här dagarna, plöjt igenom MIO, EM, Svenska Hem, IKEA mfl. Letar nämligen efter soffor. En ny soffa skulle inte sitta helt fel i vår fina lilla lägenhet. Den är ju mysig som den är, men en ny skön soffa skulle vara pricken över i. Älskling, läser du de här ska vi självklart nöta ut vår gamla skööööna soffa först! Hmm.
     
Men, soffor är väldigt dyrt har jag insett. Titta skadar ju inte i alla fall.

Hann med allt jag skulle göra idag i alla fall och lite därtill. På promenaden med hundarna & farsgubben hittade vi kantareller, skoj. Får gå och plocka dom nån dag, kanske imorrn. Bakningen resulterade i två limpor och en långpannekaka i alla fall.

Nu blir de kvällsfika och sen tidigt i säng.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0