Valborgsmässoafton

Igår förmiddag jobbade jag en sväng, de är inte illa att få motionera lite på jobbet. Va ute och gick med söta Dominique i 2 timmar i barnvagnen. Jobbigt, även för en längdskidåkare, puh! Men skönt att få betalt för en promenad.

Valborg, sån där överskattad dag tycker jag... de ska supas, de ska eldas & de ska smällas raketer. Nja, inte riktigt min grej. Därför blir de en hemmakväll, myspys!
Sötnosen döck upp idag, på väg hem från sin "cykel-tur", så de blir middag med familjen, Teo, Lasse & Monika... de blir nog trevligt.

Imorrn åker vi hem igen. Varit hos mamma & pappa väldigt länge nu känns de som. Hem till Ösd blir det inte. Åker till Järpen och sen vidare till Åre imorrn eftermiddag. Sommarfesten på Dippan, och klä ut oss ska vi. Herregud. Jag tror iaf att min & Josses utklädnad kommer bli helt fantastisk! Men nått sommartema tänker vi inte ha.
Trots att sommaren är de jag längtar allra mest efter nu.


- Summertime.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0