Sunshine

Nu var de sådär jobbigt längesen de skrevs nått här, nästan sådär att man inte orkar fortsätta och skriva. Men jag ska ta mig i kragen och fortsätta klottra ner nått lite då och då.

Skidsäsongen är över för den här säsongen, trist, men också efterlängtat. Har gått och längtat sedan Februari på att få börja träna riktigt mycke igen... Träna så mycke man vill, slippa tänka på formen och träna ner sig så man knappt orkar äta på kvällarna. Ska bli så himla skönt, varför är utmattning den skönaste känslan...?!

De är den här tiden man hinner få ordning på sitt övriga liv också. Skolan, utrustningen, nästa säsong, vänner som blivit bortglömda under vinterhalvåret, träningsplanering, boende, fester som man missat... Ja, listan kan göras lång. Men just nu är den perfekta tiden... vi skidåkare har ju semester nu. Men snart börjar allt igen!

"De är på sommaren en bra skidåkare blir till"


Har förövrig börjat fundera på mitt mailande med en tränare på ett University i New Mexico. Han skulle vilja ha ner mig och några norskor för ett år eller mer. Vore hur underbart som helst, inspiration '& motivation i skidåkningen skulle de defenitivt ge! Berg på 3000 meter och konka runt hela norr USA på vintern vore nått! Men, just nu känns de ganska avlägset. Mr. Sötnos tycker inte direkt att jag ska åka, så de får nog vänta ett år. Men efter Fredrik har skickat upp all info så tåls de att tänkas på både en och två gånger!

Idag har jag förövrigt promenerat, gjort hemmagjorda köttbullar m. hemmagjort potatismos och spelat GTA2, with my honeypie. Nu ska jag inta soffan och ta mig lite vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0