"Jag ringer efter skjuts, NU!"

I Torsdags va jag och Emma ut på årets skotertur... Inte ett moln på himlen och termometern visade många plusgrader. Skoter fick de iaf bli, skidorna har jag fått nog av! Riktigt skön dag med korvgrillning, skoteråkning, pimpling (om de lilla räknas? ;-) och solning.

     
 
Träffade Elisabeth & Ingegerd på fjället också... en kul överraskning! :-)

Igår va ett nytt äventyr, cyklade från Järpen till Klövsjö, 13 mil på en ond, smal sadel och med en fartdåre som man skulle hänga på. Uhh. I Hallen kände jag att en bil inte hade varit hel fel! I Myrviken bestämde jag att jag SKULLE ha hämtning i Svenstavik... Slutade med en spurt på grusvägen upp till vårt hus hemma i Klövsjö. Slängde mig på bron och hyperventilerade, men ack så glad jag var! Har inte ens speciellt ont nånstans idag...

Idag har jag jobbat förmiddag, sen solat lite och tränat en sväng. Skönt.
Nu blir det sovdags, är helt slut i kroppen...

- Ma raukes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0